Podmínky rezervace termínu konzultace

PROČ SE REZERVACE TERMÍNU PLATÍ?

Každý termín je pro mě časovou investicí do komunikace, individuálního návrhu formy spolupráce, přípravy na naše sezení a také vyhrazení dvouhodinového bloku ve smluveném termínu, aby klientka s jistotou měla dostatek prostoru a mé péče, kdyby sezení bylo nutné prodloužit.

Na rozdíl od řady kolegů z oboru nepožaduji platbu celé konzultace předem. Úhrada rezervačního poplatku je pro mě potvrzením toho, že klientka skutečně s konzultací počítá.

Jaké jsou podmínky rezervace?

Pokud ze závažných důvodů potřebujete konzultaci přesunout na jindy, dejte mi vědět co nejdříve. Pokud mě informujete minimálně 3 dny předem, nabídnu vám v co nejkratší době náhradní možnosti s nadále platným rezervačním poplatkem. Jestliže dojde k přesunu či zrušení nového termínu konzultace, rezervační poplatek propadá.

V případě úplného zrušení konzultace (bez poptání jiného termínu) méně než 7 dní před datem, na kterém jsme se domluvily, rezervační poplatek propadá.

Při zrušení konzultace méně než 3 dny před smluveným termínem rezervační poplatek propadá. Tento termín pravděpodobně již nestihnu obsadit a také jsem již věnovala čas veškeré přípravě na naše sezení.

Svým klientkám se vždy snažím vyjít vstříc. Pokud se mi zrušený termín podaří obsadit, klientka může využít náhradní možnost, aniž by jí rezervační poplatek propadl. Toto závisí na individuální domluvě a situaci.