Podmínky rezervace termínu konzultace

K čemu rezervační poplatek slouží?

Každý termín je pro mě časovou investicí do komunikace, přípravy na sezení a také vyhrazení dostatečného časového okna ve smluveném termínu, aby klientka dostala prostor a péči, kdyby bylo sezení nutné prodloužit.

Úhrada rezervačního poplatku je pro mě potvrzením, že klientka skutečně s konzultací počítá.

V případě, že klientka preferuje úhradu celého sezení předem, rezervační poplatek je součástí této platby a vztahují se na něj podmínky vypsané níže.

kdy rezervaci uhradit?

Poplatek prosím uhraďte do 3 dnů od emailového (či jiného) potvrzení termínu našeho online / osobního sezení.

Jestliže k úhradě nedojde, zůstává termín nadále volný pro případné další zájemkyně.

Jaké jsou podmínky rezervace?

Pokud ze závažných důvodů potřebujete konzultaci přesunout, dejte mi vědět co nejdříve. Pokud mě informujete minimálně 3 dny předem, nabídnu vám co nejbližší náhradní termín s dále platným rezervačním poplatkem. Jestliže dojde k přesunu či zrušení nového termínu konzultace, rezervační poplatek propadá.

V případě úplného zrušení konzultace (bez poptání jiného termínu) méně než 7 dní před datem, na kterém jsme se domluvily, rezervační poplatek propadá.

Při zrušení konzultace méně než 3 dny před smluveným termínem rezervační poplatek propadá. Tento termín pravděpodobně již nestihnu obsadit.

Svým klientkám se vždy snažím vyjít vstříc. Pokud se mi zrušený termín podaří obsadit, může klientka využít náhradní možnost, aniž by jí rezervační poplatek propadl. Toto závisí na individuální domluvě a situaci.